Number di emergensia: 911 Liña di tep di Polis: 9310

Departamentu di Investigashon Forènsiko di KPCN ta haña ‘ID-Zuil’

Adaptá pa último biaha riba:

Kralendijk - E departamentu di Investigashon Forènsiko (FO) di Kuerpo Polisial Hulanda Karibense resientemente a kuminsá hasi uzo di un asina yamá ‘ID-zuil’ (pilá di ID) pa kaptura e asina yama informashon biométriko: ‘fingerprint’i pòtrèt di kara. Kaminda den pasado ku yudansa di enk i papel tabata tuma ‘fingerprint’, awor ta skèn esakinan di forma digital kaminda mesora ta midi kalidat di e ‘fingerprint’. Banda di esaki e ‘ID-zuil’ ta saka pòtrèt di sospechoso na di manera standardisá

Den kuadro di rastreo ta importante pa tuma mas tantu informashon posibel di sospechosonan. Banda ku trahamentu sin enk ta mas agradabel, e ‘ID-zuil’ ta duna mihó kalidat di prent. I kaminda ku te ku awendia mester a prosesá tur informashon optené, na man den sistema di rastreo, ku ayudo di e ‘ID-zuil’ esaki a bira kompletamente outomatisá. Dor di e mihó kalidat di ‘fingerprint’ i potrèt e chèns pa identifiká un pista di un krímen a bira mas grandi tambe.

E agentenan ku ta traha den e departamento di FO tin un unifòrm un tiki diferente di e otro agentenan polisial tambe; kaminda e otronan tin strepi kolo hel den na blusa, nan tin strepi kolo pretu.

Kuerpo Polisial Hulanda Karibense ta atendé ku kriminalidat di manera mas efisiente dor di desaroyonan digital.

Riba potrèt 1, d.r.p.d.: Relanio Emerenciana, kolaboradó di departamentu di FO, Amos Melaan, Kordinadó di departamentu di FO, Steven Senior, Shèf di Reshèrshi, John Riemen, Spesialista Lider di Biometria, Bart Kraus, Teknológiko di Biometria i Alwyn Braaf, Hefe di Kuerpo.

Bo a mira algu sospechoso? Yama 717 8000 òf e liña di tep anónimo 9310.